ΠΑΟΚ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ







ΠΑΟΚ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ
Γεμίζει την καρδιά μου, την ψυχή μου όλο αυτό
Γλυκιά ανατριχίλα, με τα χέρια το αργό
Στο ναό, στο ναό, τα παιδιά ποιος θα τα φτάσει;
Με συνθήματα εφευρέσεις, σαν του Κύρου του Γρανάζη
Που τα βρίσκουνε τ’ αλάνια, που τα βρίσκουν μα το διάολο
Ρωτούσε και ο Diego, κάποιο βράδυ στο Sao Paolo
ΠΑΟΚ ήμουν ΠΑΟΚ είμαι, και στο λέω και κατάματα
Εσύ που δίνεις τίτλους, με προεδρικά διατάγματα
Που κροίσους με παντόφλα, να μου τάζουνε το άπειρο
Μου φύτεψες να μ’ εχεις, εγκεφαλικά ανάπηρο



Φτάνει βρε βρικόλακα, με πήρες απ’ την ρίζα
Το κεφάλι μου που σήκωσα, στο Highbury με Βρύζα
ΠΑΟΚ λέω και το βλέπω, πάντα ψύχραιμα και ώριμα
Δεν είμαι ο Καζαντζάκης, να γράφω μυθιστόρημα
Αν ψήνεσαι με τέτοια, κάτσε δες ΕΡΤ οκλαδόν
Γαμώτο αυτοί δεν δείξανε, το ντόρτι στην Λυών
Σφίξε την γροθιά σου, δε σ’ αφήνω ολομόναχο
Τ’ απόκομμα της Bild, κρατάω από το Μόναχο
Κοίτα χώρα εγώ που ζω, κοίτα χώρα της πουστιάς
Εδώ φίλε τα λαμόγια, παίρνουν τίτλο Star Hellas
Κοίτα χώρα εγώ που ζω, σφήνα στο κατεστημένο
Αν τολμήσω να τους μπω, μ’έχουν επικηρυγμένο
ΠΑΟΚ είναι περηφάνια, ΠΑΟΚ είναι να ξηγιέσαι
ΠΑΟΚ είναι απ τη στάχτη σου, να ξαναγεννιέσαι
ΠΑΟΚ είναι να γουστάρεις, να μισείς το Ιμιτασιόν
Να δηλώνει και ο Πύρρος, οπαδός των οπαδών
ΠΑΟΚ είναι το τραγούδι, που χορεύεις στην βροχή
Το συναίσθημα που χάνεις, σαν κολλάς στην LCD
Σαν την πένα του Ελύτη, ΠΑΟΚ κάτι μαγικό
Κάθε στίχος μου για σένα, δίνει νόημα να ζω.
ΠΑΟΚ κάτι μαγικό, η στροφή στον εθισμό
Και η πρώτη σου η λέξη, μετά τον τοκετό
ΠΑΟΚ λέω δυνατά, και όταν φύγω, όσοι είστε
Με το όραμα αυτό, συνεχίστε, συνεχίστε....

Στίχοι: Ψύχρας - Μουσική: Zorro4 - Φωνητικά: Αρσένης

No comments:

BROKEN LINK?? INFORM US BY LEAVING A COMMENT